Afsluiting Lacanau en autoreis naar Bretagne

1 augustus 2023 - Baden, Frankrijk

De laatste twee dagen hebben we heerlijk bij het zwembad vertoefd en fietsen gehuurd om naar de omliggende dorpjes te gaan. In één van de dorpjes heeft Sara nog trampoline gesprongen, Julia heeft nog nieuwe slippers gekocht en beiden mochten nog een glitter tatoo zetten. Julia wist al gauw welke ze wilde, een dromenvanger aan de binnenkant van haar onderarm, maar Sara had meer tijd nodig. Die koos uiteindelijk een stoere wolf op haar bovenarm. Vervolgens heerlijk van een ijsje en een crepe chocolate gesmikkeld.

De reis richting Baden, Bretagne viel een beetje tegen. We deden er namelijk langer over in verband met de files. In totaal stonden die dag 1100 kilometer files in Frankrijk en wij stonden in één van die files. Ondanks de lange rit, deden de meisjes het fantastisch in de auto. Niet gezeurd en lief voor elkaar geweest.

Aangekomen op de camping keken wij onze ogen weer uit. Het uitzicht vanuit onze pipowagen is fantastisch. Naast ons ligt een paardenweide met twee grappige geitjes en een groep wilde ganzen. Één van de geitjes heeft nogal een pittig karakter en laat gelijk zijn hoorns zien toen hij ons zag. De paardjes kwamen nieuwsgierig naar het hek en aaiden we voorzichtig op hun neus.

Een plek waar we het wel een weekje kunnen uithouden.

1. Oma Jenny:
    1 augustus 2023
    Wauw ziet er weer tiptop uit.
    Super mooie foto's.

Heel veel knuffels .xxxxxxxx
  2. Opa Jan:
    1 augustus 2023
    Ziet er heel tof uit.
    Ben je de reis en files al weer snel vergeten toch.
    Keken vroeger altijd naar Pipo de Clown en Mamalou.
    Heel veel plezier en blijf genieten.
    Groetjes en dikke knuffels